Nasze realizacje

  • realizacja

    VW Karmann Ghia

  • realizacja

    Cadillac DeVille Convertible – Red

  • realizacja

    Cadillac DeVille Convertible – White

  • realizacja

    Jaguar MK IX

  • realizacja

    MGA 1956

  • realizacja

    Jaguar MK VII

  • realizacja

    Austin Healey BT7

  • realizacja

    Porsche 356 C

  • realizacja

    Austin Healey 3000 Bj8

  • realizacja

    Hudson Hornet

  • realizacja

    Jaguar MKV

  • realizacja

    Maserati Ghibli

Renowacja elementów drewnianych

Renowacja elementów drewnianych wchodzi w zakres naszych usług, w zależności od potrzeb i wymagań klienta.

 

IMG_0028MM IMG_0006MM IMG_0008MM IMG_0010 IMG_0017-Editmm IMG_0013

Renowacja, samochody klasyczne

Poniżej przedstawiamy standardowe procedury podejmowane przy kompletnej renowacji pojazdu. Każdy etap posiada swoja dokumentacje techniczna do wglądu. Wszystko po to by zapewnić jak najwyższa jakość usług i perfekcyjnie odrestaurowany samochód.

1. Rozebranie samochodu

Najłatwiejszy etap, jednak wymaga uwagi, gdyż tu można już określić które części będzie trzeba wymienić i zakupić.

2. Piaskowanie / usuwanie lakieru

Po tej części widać ile pracy trzeba włożyć by naprawić nadwozie samochodu. Często zdarza się że samochód który wygląda dobrze na zdjęciach okazuje się być w naprawdę kiepskim stanie. Zakryte dziury w podłodze czy kilogramy szpachli z wcześniejszych nieprofesjonalnych napraw to częsty przypadek.

3. Naprawy blacharskie

Wymiana poszyć, podłogi, progów, klepanie błotnika, to tutaj chleb powszedni. Na tą część renowacji należy poświęcić dużo czasu, aby efekt końcowy był jak najlepszy. W naszej pracy wykorzystujemy nowe technologie by podwyższyć jakość renowacji, ale nie uciekamy od starych sprawdzonych metod jak np. cynowanie.

4. Lakierowanie

Doskonale naprawione nadwozie zasługuje na doskonały lakier. Zwracamy szczególną uwagę na nieskazitelne wykonanie powłoki lakierniczej oraz „lustrzane” wykończenie. Od was zależy tylko wybór koloru – od oryginalnych do najnowszych perłowych lakierów.

5. Naprawy mechaniczne

Na tym etapie odbywają się wszelkie konieczne remonty ; skrzyni biegów, silnika, gaźnika, układów mechanicznych i elektrycznych. Wszystko po to, by zapewnić wam całkowicie sprawny i niezawodny samochód.

6. Tapicerowanie

Odnowimy tapicerke wedle waszych wymagań. Skóra, alcantara, z dowolnym symbolem wyprasowanym na fotelu. Tak jak w oryginale, lub zgodnie z Waszym pomysłem.

7. Złożenie samochodu

Kiedy wszystkie części są gotowe, pomalowane, pocynkowane lub pochromowane, można założyć je na samochód. Niestety jest to część która pochłania najwięcej czasu. Często bowiem zdarza się ze nowe reprodukowane części wymagają dopasowania do samochodu. Trzeba też zachować szczególną ostrożność, by niczego nie porysować ani nie uszkodzić. Dbałość o szczegóły jest tu jednak kluczowa, gdyż tylko w ten sposób można uzyskać olśniewający efekt końcowy.

8. Jazda testowa

Każdy samochód po złożeniu jest testowany w pobliżu naszego warsztatu. Po złożeniu każdy Oldtimer wymaga dotarcia zanim może być normalnie użytkowany.

Ile to kosztuje?

Na pytanie o koszt renowacji nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy od jakości jej wykonania, dbałości o szczegóły oraz wybranych materiałów, takich jak tapicerka, powłoka lakiernicza czy części zamienne.

Samochody zabytkowe mają to do siebie, że podczas swojego długiego życia mogły im się przytrafić różne „przygody”, których nie widać na pierwszy rzut oka, ponieważ zostały ukryte pod warstwą lakieru lub są niewidoczne bez całkowitego rozebrania samochodu. Wstępne wyceny podajemy jedynie orientacyjnie, w formie zakresu ceny za dany etap renowacji.

Renowacje dzielimy na następujące etapy:

  • Demontaż samochodu oraz czyszczenie karoserii
  • Naprawa blacharska oraz zabezpieczenie podkładem
  • Naprawa lakiernicza
  • Remont silnika i skrzyni biegów
  • Naprawy mechaniczne i elektryczne
  • Odnowienie elementów – cynkowanie, chromowanie, malowanie
  • Naprawa tapicerki
  • Montaż samochodu
  • Jazda testowa oraz finalne strojenie samochodu

 

Cena końcowa za etap zależy od czasu spędzonego nad samochodem i jest wynikiem mnożenia tego czasu przez koszt roboczogodziny w naszym zakładzie.

Koszt roboczogodziny wynosi 98 zł Brutto.

 

Nie jest łatwo powiedzieć „z góry”,  ile może kosztować renowacja danego samochodu. Tak naprawdę dokładniejsze koszty można określić dopiero po demontażu samochodu.

Niemniej jednak panują 2 reguły, z którymi należy się liczyć ;

I – samochód na zdjęciach zawsze wygląda lepiej, a po piaskowaniu jeszcze gorze.

II – nawet najprostsza renowacja potrafi pochłonąć nie mniej niż 60 tys zł.

IMG_5808 IMG_5815 IMG_5804 IMG_5807

Zajmujemy się kompleksową renowacją samochodów różnych marek. Każdy samochód jest inaczej rozpatrywany, a do jego odbudowy lub powierzchownej renowacji branych jest wiele czynników. Nasi specjaliści dbają o każdy szczegół i wierne odwzorowanie detali, aby samochód powrócił do dawnej świetności. Na życzenie klienta możemy zaimplementować wszelkiego rodzaju dodatki, które nie były obecne w pierwotnej wersji pojazdu.