Renowacja, samochody klasyczne
Poniżej przedstawiamy standardowe procedury podejmowane przy kompletnej renowacji pojazdu. Każdy etap posiada swoja dokumentacje techniczna do wglądu. Wszystko po to by zapewnić jak najwyższa jakość usług i perfekcyjnie odrestaurowany samochód.
Najłatwiejszy etap, jednak wymaga uwagi, gdyż tu można już określić które części będzie trzeba wymienić i zakupić.
Po tej części widać ile pracy trzeba włożyć by naprawić nadwozie samochodu. Często zdarza się że samochód który wygląda dobrze na zdjęciach okazuje się być w naprawdę kiepskim stanie. Zakryte dziury w podłodze czy kilogramy szpachli z wcześniejszych nieprofesjonalnych napraw to częsty przypadek.
Wymiana poszyć, podłogi, progów, klepanie błotnika, to tutaj chleb powszedni. Na tą część renowacji należy poświęcić dużo czasu, aby efekt końcowy był jak najlepszy. W naszej pracy wykorzystujemy nowe technologie by podwyższyć jakość renowacji, ale nie uciekamy od starych sprawdzonych metod jak np. cynowanie.
Doskonale naprawione nadwozie zasługuje na doskonały lakier. Zwracamy szczególną uwagę na nieskazitelne wykonanie powłoki lakierniczej oraz „lustrzane” wykończenie. Od was zależy tylko wybór koloru – od oryginalnych do najnowszych perłowych lakierów.
Na tym etapie odbywają się wszelkie konieczne remonty ; skrzyni biegów, silnika, gaźnika, układów mechanicznych i elektrycznych. Wszystko po to, by zapewnić wam całkowicie sprawny i niezawodny samochód.
Odnowimy tapicerke wedle waszych wymagań. Skóra, alcantara, z dowolnym symbolem wyprasowanym na fotelu. Tak jak w oryginale, lub zgodnie z Waszym pomysłem.
Kiedy wszystkie części są gotowe, pomalowane, pocynkowane lub pochromowane, można założyć je na samochód. Niestety jest to część która pochłania najwięcej czasu. Często bowiem zdarza się ze nowe reprodukowane części wymagają dopasowania do samochodu. Trzeba też zachować szczególną ostrożność, by niczego nie porysować ani nie uszkodzić. Dbałość o szczegóły jest tu jednak kluczowa, gdyż tylko w ten sposób można uzyskać olśniewający efekt końcowy.
Każdy samochód po złożeniu jest testowany w pobliżu naszego warsztatu. Po złożeniu każdy Oldtimer wymaga dotarcia zanim może być normalnie użytkowany.